Un clujean se luptă cu Supercom și a făcut plângeri la OPC pentru tarifele nesimțite
Un clujean reclamă că s-a trezit cu prețul umflat de cei de la Supercom, de la o lună la alta. Acesta a reclamat situația la Protecția Consumatorilor, cerând o anchetă. Rezultatul a fost că Supercom a renunțat la majorarea tarifului, dar nu pentru mult timp.
”Nu mai pot cu cei de la Supercom. În luna august mi-au facturat vreo 40 de lei gunoiul. Nimic special. Oricum facturile lor sunt aiurea fiindcă sunt trecute niște valori din burta la kilogramele ridicate, avand in vedere ca nu au cantare pe masini și nu emit procese verbale la ridicare. Deci cam factureaza fictiv. Dar sa zicem ca nu și-au mai actualizat sistemul de facturare. Aia e.
Problema e ca pe septembrie nu mi-au trimis factura. Mi-au trimis abia pe octombrie. Factura care era cu 50% mai mare decat cea pe august. Și aveam și un sold similar cu valoarea facturii umflate. Așa ca le-am facut solicitare să-mi explice cum factureaza ei cu 50% în plus fără sa măsoare nimic. Dacă factureaza la număr de persoane (ceea ce de fapt se intampla) atunci nu au ce sa imi puna nimic in plus, ca nu suntem mai mulți în casa decât eram în august.
Am făcut și plangere la OPC. Și a părut ca a functionat. În scurt timp am primit niște facturi storno pe sumele alea mai mari și o nouă factura “corecta”, împreuna cu un mesaj de genul “ah, scuze, greseala noastra”. A venit si un răspuns de la OPC, totul OK, problema soluționată.
Acum a venit factura pe noiembrie. Again, 50% mai mare. Am crezut ca înnebunesc. Din nou, reply la email: “Bă băieți, sunteți normali la cap?” și reply la mailul celor de la OPC, unde le-am zis ca iar am aceeași problemă.
Sursa foto: stiridecluj.ro, aici