Problemele RetuRo – SGR devin din ce în ce mai grave, iar oamenii îşi pierd răbdarea
Problemele RetuRo – SGR devin din ce în ce mai grave, iar oamenii – atât clienţii, cât şi comercianţii – îşi pierd răbdarea. Aceştia reclamă multe nereguli în ceea ce priveşte implentarea sistemului de garanţie-returnare. Cei mai afectaţi sunt micii comercianţi care se plâng, pe bună dreptate, că pe lângă implementarea defectoasă a sistemului, au şi o relaţie foarte proastă cu reprezentanţii Returo, care nu răspund nici la mailuri, nici la telefoane. Astfel, atât comercianţii cât şi clienţii au refulat cu plângeri în secţiunea de comentarii la postările, foarte frumos coafate, de pe pagina oficială de Facebook a RetuRo. Răspunsurile ReutRo sunt ori evazive, ori realmente stupide. Uneori, Reutro îşi perimte chiar să răspundă ironic şi să ia la mişto oamenii ajunşi la capătul puterilor. Gazeta de Cluj l-a contacat pe Călin Cozma, Preşedinte Executiv Federaţia Patornatelor din Industria Ospitalităţii (FPIOR), fost candidat la primăria miunicipului Cluj-Napoca, actualmente consiler local, pentru a-i solicita un punct de vedere în legătură cu sistemul RetuRo
Gazeta de Cluj a mai publicat un articol în care a vorbit despre acţiunile în instanţă împotriva sistemului de Garanţie-Returnare Returo. Vă reamintim că cel mai mare producător de băuturi din România, Romaqua Group, a cerut în instanţă suspendarea sistemului de garanţie RetuRo SGR. Directorul general al Romaqua Group, care ocupă și funcţia de președinte al Patronatului din Industria Apelor Minerale, Radu Lăzăroiu, motivează acţiunea în instanţa susţinând că proiectul a fost lansat înainte ca infrastructra necesară să fie finalizată şi, de asemenea, că RetuRo ar trebui să fie o organizaţie non-profit, nu o S.A (societate pe acţiuni). Însă, RetuRo susţine că companie care s-a infiinţat prin afilierea a trei asociaţii – cărora li se adaugă şi Statul Român cu 20% din acţiuni – care şi-a asumat, prin Actul Constituv, principul non-profit.
Sursa foto: gazetadecluj.ro, aici