Pagina verde. SGR cu bune şi cu rele: de ce şi clienţii, şi angajaţii magazinelor oftează când au de-a face cu aparatele de colectare a recipientelor? Abia instalate, fie se umplu prea rapid, fie sunt defecte
Cei mai ghinionişti s-au întâlnit adesea cu situaţii problematice, motiv suficient să se declare nemulţumiţi de funcţionarea Sistemului Garanţie-Returnare şi să renunţe la a mai returna ambalajele, chiar dacă asta înseamnă o pierdere de bani, calculând fiecare garanţie de 50 de bani plătită la achiziţia băuturilor.
„Defect“. Un mesaj care îi întâmpină într-o după-amiază de sâmbătă pe clienţii unui hipermarket din Bucureşti încărcaţi cu saci şi sacoşe de ambalaje SGR goale, gata de returnat. Pe uşa care păzeşte aparatul de colectare stă afişat acest cuvânt care taie cheful cumpărătorilor de a se mai plimba cu sticle goale pentru a-şi recupera garanţia. Mai cinic este însă răspunsul paznicului, întrebat dacă se ocupă totuşi cineva de repunerea în funcţiune a aparatului.
„Pfff, azi, sâmbătă, la ora asta? Cine să se ocupe? O să-l repare cineva, dar nu prea curând.“
Cei mai ghinionişti s-au întâlnit adesea cu situaţii similare, motiv suficient să se declare nemulţumiţi de funcţionarea Sistemului Garanţie-Returnare şi să renunţe la a mai returna ambalajele, chiar dacă asta înseamnă o pierdere de bani, calculând fiecare garanţie de 50 de bani plătită la achiziţia băuturilor.
Sursa foto: edupedu.ro, aici