Pagina verde. Din experienţele SGR: Un magazin Mega Image anunţă pe un RVM că RetuRO nu a venit să colecteze ambalajele, iar aparatul este plin. Ce spune RetuRO?

 

 

9 afis sgr

Situaţia vine deşi recent, reprezentanţii RetuRO spuneau că, în urma reclamaţiilor jucătorilor din retail şi HoReCa, nemulţumiţi de frecvenţa scăzută de preluare a sacilor cu ambalaje de RetuRO, administratorii sistemului au implementat o frecvenţă zilnică de colectare.

„Stimaţi clienţi, pentru moment, magazinul nostru nu mai poate colecta ambalaje de sticlă/ ciob deoarece spaţiul de depozitare şi colectare a ambalajelor de sticlă/ ciob cu garanţie este plin din cauza necolectării acestora de către operatorul RetuRO Sistem de Garanţie-Returnare“, este mesajul postat pe un automat de tip RVM instalat într-un magazin Mega Image din Bucureşti.

Situaţia nu este singulară, adesea clienţii lovindu-se de impedimentul aparatelor defecte sau pline, pe care nimeni nu se preocupă să le golească, ceea ce face ca încrederea în eficienţa sistemului să fie pusă la încercare. În cazul de faţă, clienţii au fost redirecţionaţi către alte magazine în care să predea ambalajele goale.

Comercianţii s-au declarat, de numeroase ori, nemulţumiţi de modul în care RetuRO se ocupă de preluarea ambalajelor, astfel că în continuare relaţia dintre administratorul Sistemului Garanţie-Returnare (SGR) şi proprietarii de magazine este tensionată.