Pablo Costa, Unilever: ”Este necesară egalizarea condițiilor de concurență pentru ambalajele din plastic”
Unilever și-a revizuit abordarea față de materialele plastice utilizate în ambalajele sale pentru a se concentra pe o mai bună alocare a resurselor și pentru a coordona acțiunile sale de advocacy astfel încât să abordeze “factorii care permit și blochează progresul în afara controlului nostru direct”, spune Pablo Costa, Global Head of Packaging Unilever, într-o postare pe site-ul companiei.
”Am introdus noi formate de produse și soluții de ambalare, cum ar fi foliile de rufe și capsulele în cutii de carton, pentru a reduce sau elimina complet plasticul. Am testat peste 50 de modele de ambalaje reutilizabile și reîncărcabile la nivel global și am reușit chiar să extindem unele soluții de reîncărcare la domiciliu. Și am reproiectat ambalajele pentru a fi mai ușoare, ceea ce poate reduce atât emisiile de plastic, cât și cele de transport. În prezent, 72% din portofoliul nostru de ambalaje din plastic este reciclabil din punct de vedere tehnic cu ajutorul tehnologiei existente. De exemplu, lansăm tuburi de pastă de dinți reciclabile din punct de vedere tehnic pentru Signal și Mentadent, precum și spray-uri cu declanșator pentru Cif, Domestos și Lifebuoy.”