Kaufland România lansează „Reciclomanii”, un ghid plin de umor despre reciclare, în colaborare cu Times New Roman. Inițiativa își propune să promoveze colectarea separată a deșeurilor printr-o abordare inovatoare și creativă, explorând diversele tipuri de români care reciclează.
De la „Vecinul vigilent”, la „Bucătarul Zero Waste” și până la „Salvatorul de comori urban”, proiectul vizează să aducă în prim-plan diversele atitudini și comportamente legate de colectare ale românilor, îmbinând informațiile utile cu umorul caracteristic Times New Roman. Articolele vor fi publicate săptămânal, pe tot parcursul anului 2024, pe site-ul publicației: https://www.timesnewroman.ro/ecologic/.
«Reciclomanii» subliniază un adevăr esențial: indiferent de metoda aleasă, fiecare acțiune contează în lupta împotriva poluării și a degradării mediului. Prin umor și satiră, proiectul ne reamintește că, în ciuda diferențelor, avem un obiectiv comun: un viitor mai verde pentru generațiile viitoare”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.
Citește mai mult