Contract între Lidl și RetuRO, administratorul SGR, pentru a asigura logistica ambalajelor cu garanție

RetuRO Voucher Garantie

 

Retailerul german Lidl, cel mai mare jucător pe piața comerțului alimentar după cifra de afaceri din 2023 și RetuRo, compania care administrează sistemul de garanție returnare din România, vor semna un contract de backhauling, ceea ce înseamnă că ambalajele sunt colectate de RetuRo direct din cele șase centre logistice regioanle ale lanțului de magazine.

RetuRO, compania care administrează sistemul de garanție returnare din România ( SGR) a semnat cu Lidl, liderul pieței comerțului alimentar din România, un contract de backhauling, potrivit unei decizii a companiei din martie anul curent.

Acesta presupune că Lidl își transportă singur de la magazine la cele șase centre logistice pe care le operează ambalajele SGR colectate de la clienți, urmând ca acestea să fie preluate ulterior de transportatorii RetuRo.

Din infomațiile Economica, sistemul este folosit de cele două părți încă de la debutul SGR în România, având avantajul reducerii costurilor de transport, a costurilor logistice și a reducerii poluării. În plus, permite Lidl să elibereze mai rapid spațiile din magazine ocupate de ambalaje.

În prezent, Lidl operează pe plan local șase centre logistice la Chiajna (lângă Bucureşti), Nedelea (lângă Plo­ieşti), Iernut (lângă Târgu-Mu­reş), Lugoj (în judeţul Timiş), Ro­man (în judeţul Neamţ) şi Fun­deni (în judeţul Călăraşi). Împreună, cele şase depozite au o suprafaţă construită de aproximativ 267.000 mp.