Ce a însemnat pentru Lidl, liderul comerțului alimentar modern din România, implementarea sistemului prin care se returnează ambalaje

aaaaaaaa2

La implementarea Sistemul de Garanție Returnare ( SGR) în magazinele Lidl, cel mai mare jucător pe piața comerțului alimentar din România, după cifra de afaceri, au lucrat angajați din opt departamente. Compania a trebuit să revizuiască toate autorizațiile de mediu, proces ce a durat și jumătate de an, pentru unele dintre magazine.

Sistemul prin care românii plătesc o garanție 50 de bani pentru fiecare ambalaj de sticlă, PET și aluminiu, urmând să recupereze suma reciclând prin sistemul Garanție Returnare, a presupus în cazul Lidl, cel mai mare retailer alimentar din România, o relocare “majoră de oameni, timp și fonduri”, se arată în ultimul raport de sustenabilitate al companiei.

În primul rând, compania a trebuit să doteze fiecare magazin cu RVM-uri- aparate de colectare separată. În plus, a trebuit să își modifice procedurile interne și să obțină noi autorizații de mediu.

În total, SGR a fost implementat în Lidl cu efortul unui echipe de proiect din opt departamente ale companie, printre care juridic, achiziții, logistică, vânzări, expansiune, facility management etc.

Citește mai mult

Sursa foto: economica.net, aici