Care sunt problemele Sistemului de Garanţie Returnare (SGR) şi cum poate deveni complet funcţional – declaraţiile CEO ReturRo, Gemma Webb

download (73)

Sistemului Garanție-Returnare care debutează azi îi mai lipsesc unele elemente importante pentru a fi complet funcțional. Cele mai multe lucruri nefinalizate îi afectează pe micii retaileri. Nu au un Ghid de bune practici, saci cu sigilii unde să pună marfa și nici magazinul de unde să le cumpere și nici aplicația care să le permită să scaneze codurile de bare de pe ambalaje.

Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor va lansa, astăzi, 30 noiembrie, alături de administratorul RetuRO și reprezentanți ai Parlamentului și Guvernului României, Sistemul Garanție-Returnare , proiectul de economie circulară prin care românii vor plăti o garanție de 0,50 de lei atunci când vor cumpăra o băutură (apă, băuturi răcoritoare, bere, cidru, vin, băuturi spirtoase) de la un comerciant, urmând să primească contravaloarea garanției înapoi reciclând.

Gazda este magazinul LaCocoș din București  (Șos. Vitan-Bârzești 7 A, București), cel mai mare retailer autohton după cifra de afaceri.

 

Citește mai mult

Sursa foto: economica.net, aici