Pentru a reduce consumul de plastic, Lidl testează într-o țară UE puncte de reumplere a recipientelor de detergent

 

download

Retailerul german Lidl testează în zece supermarketuri din Olanda puncte de reumplere a recipientelor de detergent, astfel încât clienții să nu mai fie nevoiți să cumpere unele noi, ci să le umple pur și simplu pe cele vechi.

plasticului, urmărind ca până în anul 2025 să reducă folosirea acestuia cu 30%, transmite retaildetail.eu.

Programul de test va fi derulat pe parcursul a șase luni, iar clienții vor putea vedea afișat pe un ecran special cât plastic salvează cu fiecare reumplere a așa-numitelor containere reutilizabile, mai precis recipientul special în care aceștia introduc detergentul care le este pus la dispoziție de Lidl.

Mai mult, aceștia își pot alege de pe un ecran detergentul favorit cu care să umple aceste containere, iar ulterior le poziționează în așa fel încât acestea să fie umplute.

Și mai interesant, însă, pentru acest lucru ei nu au nevoie să scoată capacul, ceea ce asigură un proces “curat”, după cum asigură retailerul.

Citește mai mult

Sursa foto: wall-street.ro, aici