Practica din anii ’80-’90 care revine în supermarketuri. Reumplerea ambalajelor cu alimente, reintrodusă în magazine

Practica din anii ’80-’90 care revine în supermarketuri. Reumplerea ambalajelor cu alimente, reintrodusă în magazine

În ultima perioadă, o practică veche, ce ne amintește de anii ’80-’90, își face loc din nou în supermarketurile moderne: reumplerea ambalajelor cu alimente. Această metodă de vânzare a fost abandonată o perioadă, dar acum, din motive ecologice și economice, reîntoarcerea sa este tot mai vizibilă pe rafturile magazinelor. Conceptul de a reutiliza ambalaje pentru a reduce risipa de plastic și pentru a oferi consumatorilor produse la prețuri mai mici capătă tot mai mult teren.

Un obicei abandonat, dar sustenabil
Reumplerea ambalajelor cu alimente a fost o practică obișnuită în multe supermarketuri din România în anii ’80 și ’90, dar în timp a fost înlocuită de ambalaje de unică folosință, mai convenabile din punct de vedere al logisticii și marketingului.

Cu toate acestea, în contextul crizei ecologice și al creșterii conștientizării asupra protecției mediului, reumplerea ambalajelor este din nou în centrul atenției.

Citește mai mult

Sursa foto: playtech.ro, aici