Motocicliști care vând săpun „vrac” și dozatoare în blocuri, gări și magazine. Soluții testate de gigantul Unilever în așteptarea normei care impune reumplerea tuturor ambalajelor

Motocicliști care vând săpun „vrac” și dozatoare în blocuri, gări și magazine. Soluții testate de gigantul Unilever în așteptarea normei care impune reumplerea tuturor ambalajelor

În așteptarea momentului în care reumplerea ambalajelor la achiziția de produse alimentare și non-alimentare va fi normă la nivel european, urmare a intrării în vigoare a unui nou Regulament privind deșeurile de ambalaje, gigantul Unilever, cu două fabrici în România, derulează la nivel mondial proiecte pilot căutând modalități de a reduce utilizarea plasticului virgin și de a aborda problema deșeurilor din plicuri de plastic. În Indonezia, spre exemplu, compania a avut cel mai mare succes la clienți folosind motocicliștii ca agenți de vânzări pentru produse precum detergenți pentru care se poate folosi sistemul reumplerii.

Gigantul anglo-olandez Unilever, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa bunurilor de larg consum alimentare şi non-alimentare, derulează încă din 2018, în întreaga lume, peste 50 de proiecte pilot de reumplere și reutilizare, căutând modalități de a contribui la reducerea utilizării plasticului virgin. Scopul este de a se asigura că 100% din ambalajele din plastic pe care producătorul le folosește sunt reutilizabile, reciclabile sau compostabile, până în 2030 în cazul plasticului rigid și până în 2035 în cazul celui flexibil.

Citește mai mult

Sursa foto: economica.net, aici