Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR

Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR

Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, și retailerul francez Carrefour România anunță o nouă funcție inovatoare: colectarea ambalajelor cu garanție din Sistemul Garanție – Returnare la comenzile plasate din anumite hipermarketuri Carrefour. Parteneriatul asigură cumpărături responsabile și duce mai departe seria de progrese în segmentul e-grocery a celor două companii.

Această nouă funcție le permite utilizatorilor să returneze sticlele și dozele pentru reciclare mult mai ușor: clienții oferă ambalajele goale direct livratorului, la următoarea comandă. De asemenea, utilizatorii își recuperează garanția de 50 de bani pentru fiecare ambalaj returnat, pe care o pot folosi la următoarea comandă din Carrefour. Nu mai este necesar să ajungă la magazin pentru a face parte din hora reciclării; doar predau ambalajele cu garanție shopperului personal Bringo.

„Parteneriatul nostru cu Bringo și prezența noastră în e-commerce au avut întotdeauna scopul de a simplifica viața clienților noștri. Cu această abordare în minte am pornit și această nouă funcționalitate: să facem returnarea ambalajelor SGR mai accesibilă și convenabilă pentru clienții noștri. Prin opțiunea de a returna ambalajele cu garanție direct de la domiciliu, ne propunem să răspundem – în continuare – nevoilor clienților într-un mod inovator și responsabil. Timpul este una dintre cele mai valoroase resurse. Ne dorim să le oferim românilor soluții eficiente care să le permită să dedice mai mult timp lucrurilor importante pentru ei, fără să sacrifice inițiative esențiale pentru dezvoltarea sustenabilă a României, cum este Sistemul Garanție-Returnare”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România.

Citește mai mult

Sursa foto: revistaprogresiv.ro, aici