Zece milioane de lei, atât ne costă să învățăm cum se aruncă gunoiul. Asociația OIREP Ambalaje a investit masiv în „informare”, dar(…) „Nea Mărin” nu poate și nu știe să dea tap-tap pe Instagram
Totul se învață, inclusiv cum se „aruncă” gunoiul în mod eficient. Este vorba despre campaniile de informare-educare derulate de Ministerul Mediului pentru gestionarea deșeurilor. La solicitarea noastră, oficialii acestei instituții au menționat că au informat „publicul țintă” (n.r. ținta ar fi trebuit să fie toată România, nu un grup anume) despre întreg lanțul de valorificare a deșeului, care trebuie privit ca o resursă și nu doar ca un gunoi.
Campania „Un’ Doi Trei” a fost derulată de Asociația OIREP ambalaje, cu sprijinul Ministerul Mediului, anul trecut (n.r 2022) și a avut ca scop educarea cetățenilor și informarea acestora cu privire la importanța colectării separate a deșeurilor de ambalaje la sursă.
Campania „Un’ doi trei” a avut un buget de aproximativ 200 000 euro, din bugetul OIREP Ambalaje, menționează oficialii Ministerului Mediului, semn că sprijinul lor a fost doar logistic.